Jag har famlat i mörker, men i dig såg jag ljuset


Hemma efter en låång dag. Fick ett samtal precis innan jag gick till jobbet så imorgon har jag en lägenhetsvisning klockan 5. Har verkligen inga förväntningar alls på lägenheten så det kan se ut precis hur som helst, men hoppas på det bästa. Annars har jag en annan lägenhet kirrad om jag vill. Men vi får se på det. Återkommer om mer info för er nyfikna imorgonkväll! Jobbade till 7 sen kom Fancie och hämtade mig. Vi drog sedan till Strandgatan för käk, gatt var det. Mycket snack och smidit lite partyplaner har vi gjort med, yey. Nu är jag hemma och sitter o kikar på Efterlyst, sjukt bra! Väntar till att klockan ska bli 10 oxå - Bästa Tylösand! Behöver garva åt folk lite, herre vad kul det är. Vi hörs imorgon vettja.

Kommentarer
Postat av: Isa

snygg tröja!från gina?.. finns den i flera färger?

2010-10-20 @ 21:30:36
Postat av: emelie

Jaa, den är från gina. Den finns i grått, blått, beige, svart, vit och nån rosa typ. 199:- Mycket skön:D

2010-10-20 @ 22:21:42
URL: http://eemsworld.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du passar snygg i kort håret!:-)

2010-10-21 @ 08:41:36
Postat av: Emelie

tack gumman! Trivs superbra i det :)

2010-10-21 @ 14:42:32
URL: http://eemsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0