Hello Gothenburg


Hello. Sorry för dålig update! Äntligen har jag min långlediga helg och det är helt fantastiskt. Åkte till Göteborg igår vid halv 3, dock var tåget fett försenat så jag var framme typ 40 minuter försent. Mötte upp sis och gick och shoppa lite. Fick med mig en senapsgul halsduk, skinnhandskar, leggings, transparent skjorta, ett halsband och ett armband. Det går inte åka till Göteborg utan att shoppa! och då tyckte jag ändå att jag var duktig och inte shoppade mycket denna gången, herre. Sen åkte vi och handlade mat, drog hem till henne för att laga den. Chicken fajitas blev det, mmmm vad gatt.  Idol blev det och Snabba Cash! Den är ju så sjukt bra. La oss vid 2 ungefär och vid halv 11 mötte jag ida på centralen imorses. Skulle åkt hem vid 11.07 men som vanligt när man åker med SJ så blire försenat, vid 12 var vi iväg tror jag. Mötte upp Sara utanför odén, fick med mig ett läppstift! Sen var det systemet som gällde. För ikväll vankas 20års fest hos Lovisa! Förhoppningsvis går vi ut efteråt.

Hörs dudeeeez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0