Good fucking morning

I'm awake! Väntade in ett mail så jag försökte gå upp före 10 & mailet hade kommit. Vill dock inte säga vad det handlar om men det blev väl en besvikelse men ändå inte. Har precis duschat och målat naglarna. Nu ska jag göra mig redo för wörki wörki. Orkar inte men vad gör man inte för stålarna. Inatt åkte jag och hannah till mcdonalds, hon blev plötsligt väldigt hungrig sådär vid 12 snåret. Så vi drog gamle bettan ut och köpte mat. Tog mig en cheese men åt inte upp hälften ens eftersom jag matade mcdonalds katten om ni vet vilken den är? En vit katt som bara har en halv svans, jag tycker synd om honom men hannah påstår att han är en demon. Herre, var hemma vid 1 & då gick jag och la mig direkt. Vi hörs ikväll tror jag. Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0