fucking monday

Redan måndag, vad händer med veckorna egentligen? Helgen var lugn. I fredags myste jag med mina fina tjejer och lördag dag jobbade jag. På kvällen tog vi det lugnt först men fick sedan för oss att gå ut, drack dock bara en halv cider. Kändes onödigt att dricka! Väntar på ett tillfälle då det är riktig fest istället. Förhoppningsvis blir det inom en snar framtid. Lipz var kass, vi drog efter 40 minuter typ, om ens det. Igår tog jag det bara lugnt, låg död framför tven hela dagen trots att jag inte var bakis , otroligt skönt vare. Idag har jag jobbat, 14-19. Sen dess har jag kollat på top model, i anneli och nu kikar jag på "lite sällskap". Så otroooligt bra är det, skrattar ihjäl mig åt alla patetiska tjejer som dejtar Stellan. Imorgon är jag ledig! Ska njuta till fullo för resten av veckan består av jobb.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0