End


Jag är nöjd med kvällen. Jag är fortfarande dragen, sitter i mitt rum och ska precis precis alldeles nu gå och lägga mig. Jag är så trött, vill bara ta ur mina linser och borsta tänderna, orkar inte men jag måste. Spenderade kvällen hemma hos Lovisa, vid 11 drog jag Lovisa och sara hem till Hannah. Där var det körv fest så in i helvete. Alltså var det bara killar, cirka 10-15. Trevligt, men efter en timme drog vi oss. Var på lippan, mycket trevligt. Jag njuter mina vänner, imorgon är jag så ledig som man kan bli. Guuuud, ni förstår väl känslan? Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Isa

snyggt d blev!:)

tack för besöket, kom snart igen!:)

2010-10-17 @ 17:45:24
Postat av: emelie

Ja visst blev det fint:) Jaa det var jättemysigt, jag ska försöka komma så snart som möjligt :D

2010-10-20 @ 22:22:55
URL: http://eemsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0