Bara en tisdag

Hello dudes. Sitter i mitt rum och myser framför tven, kom precis hem från en trevlig cigg-stund med min hanill. Herre, hade så mycket att prata om att vi satt där i en timme. Fryser lille mycket om min hand nu kan jag ju säga. Att det finns så mycket att prata om när man inte träffats på 2 dagar, baah. Idag jobbade jag i Odén, hästesegt! Dock var det såå skönt att ha 10 meter hem och att man har Sara på glitter att tjöta med på lunchen och efter jobbet. Shoppade lite idag, en gosig tröja på jobbet och 2 ringar & ett halsband på Glitter. Mycket nöjd! Nu tänkte jag väl gå och tvätta bort sminket och gå och lägga mig. Imorgon ska jag jobba igen, men på Överby. På kvällen ska jag träffa min älskade Fancie, vi har nog myyycket att prata om tror ja. Min lilla loppa har nämligen varit i USA i 2 veckor, träffade henne bara en sväng i lördags på Lovisas kalas. Men jag behöver lite egen tid med henne såklart! Så det blir käk på Strandgatan och massa massa skitsnack, gud vad gatt. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0