Åttonde oktober

Good day at work! Visserligen hoppade jag ju bara in och jobbade ett par timmar. Men herre vad kul det var idag. Alla var på topp och tjejerna gjorde sig iordning på jobbet för att de skulle iväg på Ladies night. SNYGGA blev dom. Jag & Gabbe stängde butiken, sen fick jag skjuts hem av henne och Maria. Mötte upp Elin vid Beirut och vi köpte med oss varsin natchotallrik hem till henne. Hon har nämligen köpt en egen lägenhet på hjortmossen, mycket söt var den! Så där har jag spenderat min kväll. Nyss hemkommen och trött som en idiot. Så jag ska väl ta och hoppa i sängs alldeles strax. Imorgon ska jag jobba mellan 12-16 men tänkte åka ut tidigare för att ta mig en runda för att hitta något nice att ha på mig. Vankas nämligen utgång imorgon, kors i taket! Fett länge sen nu. Vi hörs duuudez.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0