6 oktober

Idag är det min brors 40 års dag.. Så grattis till honom! Sov ut idag, kollade på våra bästa år och drog mig sedan till jobbet kl 1. Jobbade fram till 7, grym dag på jobbet -alla var på bra humör! älskart. David och Kristian hämtade mig efter och vi drog till Torp. De hade super shopping kväll idag, så allt stängde klockan tio. Hittade mig lite grejor jag ville haft men pallade inte kön, sjuukt långa överallt. Så jag dissade det. Shoppade trots allt e tisha och ett par jeans på jobbet! Kom hem vid 10 och sen dess har jag kollat på Kungarna av Tylösand, det programmet är verkligen kung! Haha, älskar det. Tänkte väl gå och lägga mig strax, imorgon får jag sova hur länge jag vill för mitt pass börjar inte fören klockan 5 imorgon. Vi har super shopping kväll på Överby imorgon till klockan 10, jättebra erbjudanden överallt förutom i våran butik, som bara ska ha det på nån enstaka vara. Men vi har ju det så billigt ändå så vi lär ju ha ap mycket folk. KUL ska det bli. Hörzz dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0