Två dagar

Mina två senaste dagar har varit så bra, kanske för att jag har varit ledig. Igår sov jag ut, duschade och gjorde mig iordning för att dra mig hem till mamma, mötte upp Ida och Elin vid halv 5. Drog oss till Mejeriet för att käka. Tjejerna lugnade mina nerver för jag var hästenervös. Kvällen skulle nämligen bestå av en date! Det ni.. Men det var verkligen inget att vara nervös för. Det var en riktigt lyckad och rolig kväll! Har nog inte skrattat så mycket på länge. Och om vi ses igen får vi se.. Vaknade vid halv 10 imorse, gjorde mig iordning och sen kom Hannah hit på lunch. Mys! Sen körde hon ner mig till stan, där hämtade jag och pappa hem alla saker från mammas lägenhet. Så nu har jag allt här, gatt. Fick besök av syrran, Aless och mamma. Så vi käkade bullar och drack saft. Sen kom Ida och Lovisa hit vid 7, vi har kollat på idol och myst. Nu ska jag gå och lägga mig, men måste ta mig upp vid 2 tiden inatt, ska vara fyllechaffis. Pallar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0