stressiga dagar


Det har varit ap mycket att göra på jobbet de senaste dagarna. Med tanke på att det var strömavbrott i förrgår så har vi legat efter sen dess. Herre! Man får så mycket press på sig att man måste hinna klart allt, men det är bara att acceptera att när klockan är 7 så går det inte göra så mycket mer. Jag & Ulle har stressat oss till döds igår och idag. Jag förtjänar såå min lediga dag imorgon! Vad jag ska njuta. Vi hade 5 dekoratörer hos oss idag, eller visual merchandiser som det så fint heter. De har gjort om hela våran jeans, acc och underklädes avdelning. Hur snyggt blev det inte! Önskar att jag hade bilder. Tjejerna är så duktiga! Jag blev utsedd till " veckans outfit" idag på jobbet( och i hela bohus regionen). Chefen över dekoratörerna tog en bild på mig så den ska hon minsann maila ut till alla butiker på måndag, ballt va? Glad blev jag iallafall. Fick skjuts hem av David och Kristian. Ikväll har jag myst med Sofia hemma hos mig. Tända ljus, filtar och Greys, mys! Nu ska det dock sovas. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0