Peppa peppa peppa

Tävlingsdags på jobbet! Är så himla peppad. Visst tävlingen har pågått i två veckor men nu är jag igång!. Det svåra är bara att vi tävlar mot alla butiker i hela sverige, finland, norge och tyskland. Kan ju bli ganska svårt! Man vinner en resa till London. Älskar hur peppade alla andra på jobbet är, eller ja speciellt Camilla! Haha. Kolla lapparna nedan då, de är för grymma. Observera att den första planschen sitter inne på toaletten, sött va. 

Sorry att jag inte har bloggat på några dagar. Kan väl säga att jag har myst med Hannah en del, hon sov här i två dagar. Jag gillar sällskap men inatt får jag sova alldeles ensam. Kan vara därför jag inte har gått och lagt mig än, drar ut på tiden så mycket som möjligt. Imorgon börjar jag klockan 1 , så det gör inte så mycket om jag är uppe så sent. Efter jobbet drar jag & Ida till Hannah för Harry Potter mys. Vi ska se 1an imorgon, det är min favorit. Sen är det banne mig helg och jag är ledig FREDAG LÖRDAG SÖNDAG. Jag ska ta vara på mina lediga dagar. Först far jag troligivs till Ikea med Hannah på förmiddagen, sen blir det Göteborg igen med Sofia för utgång någonstans i denna vackra stad. Sover över hos syrran och sen stannar jag kvar hos sis för att mysa med henne hela lördagen. Min älskade syster! Som jag saknar henne. Söndagen blir det förmodligen bara slappdag, precis som en söndag ska vara... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0