Göteborg


Mina planer blev visst ändrade. Jag som skulle spendera hela helgen i Göteborg. Blev visst bara en visit över dagen. Jag & Sofia bangade nämligen utgång där idag med tanke på vädret. Men vi ångrade oss när jag väl hade kommit till Gbg för det var inte alls mkt snö där. Men men, får ta det en annan gång. Åkte i vilket fall med min syster och Alessandro vid 12 tiden idag. Mötte upp min andra syster i stan och kikade runt lite. Hittat min nyårsklänning! Den är så glittrig det går att bli ( ska på fest med glitter och glamour tema ). Sen hittade jag lite ljus och sånt till hemmet och en concealer på MUS. Efter vi hade varit på stan åkte vi hem till sis en sväng, fikade lite och myste. Nu har jag precis kommit hem och ligger död framför tven. Ska sova tidigt tänkte jag! Imorgon ska jag städa och åka till Överby. På kvällen blir det inflyttningsfest hos Elin!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0