Fruktansvärd dag

Brudsen kom hit igår vid 8 tiden för lite förferre. Vid 23.30 tog vi taxi till Lipz. Hade verkligen hur kul som helst där, blev dock väldigt full, haha. Efter lipz drog vi på efterfest hos Elin - Jag Elin Jennifer Erik och Fidde. Låg och tjötade hela natten sen somnade vi allihopa vid 6 typ. Drog mig hem vid 10 tiden! Mådde så sjukt dåligt så jag åkte hem till mamma för att få middag. Hemmagjorda köttbullar, potatis brunsås och lingonsylt - gott! Sen kom Hannah och hämtade mig och vi drog t henne för att mysa. Åkte hem direkt efter Gossip för jag var så sjukt trött, det är jag fortfarande så jag ska gå och lägga mig nu.

Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0