freaky monday


 Idag har jag jobbat! Började klockan 1. Herre, vid 5 tiden när jag stod inne på lagret med Camilla så dog ljuset. Vad fan händer är min första tanke, det kommer en mördare! Hahaha. Jag är så sjukt mörkräddså det finns inte. Skrek på Camilla som genast kom med sin hand och ledde mig ut. Haha, där ute vart det oxå mörkt, men dock fanns det reservlampor i själva huset så man kunde ju se iaf. Var tydligen strömavbrott på hela Överby. Fan vad skoj, vi fick ta ut alla kunder och sätta oss på varsin pall vid ingången och se till så det inte kom in kunder. Myste och drack cola, haha. Vid 10 över 6 så satte ljuset igång igen och det var bara att forsätta jobba. Kan ju säga att vi ligger efter gaaanska mycket så imorgon blir det hard work work.

Ida följde med mig hem efter jobbet och sen kom Hannah över oxå. Så vi har myst framför teven och bara tjötat. De drog ganska nyss hem och jag ligger och myser i soffan. Ska hoppa i sängs snart, imorgon blire jobb mellan 12-19. Puss på er och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0