Forever and a day

Fan vad jag är dålig mot er! Jag är alldeles för kass på det här och håller allt för mig själv. Men jag ska berätta om min helg för er. I fredags natt åkte jag och hämtade Elin och Helena som var totalt wasted, herre. Kul var det! Körde hem de, sen blev det hem och gå och lägga sig. Fick skjuts till jobbet, körde ett mellanpass vilket innebär 12-16. Åkte hem och träffade Elin, vi skulle egentligen bara mysa men bestämde oss istället för att gå ut! Så på med party maken och outfiten sen drog vi bort till Susanna som hade förfest. Kände inga där förutom Hannah men det var väl trevligt. Sen drog jag och Elin till Lipz. Dansade hela kvällen, grym musik! Sen tog jag cykeln hem, mysigt sällskap i telefonen på vägen hem, det gillar jag. Försovde mig på morgonen, vaknade klockan 10 i 11 och tanken var att ta bussen klockan 11. Men det sket sig, så fick klä på mig snabbt och kasta mig på cykeln och åka in till stan för att ta halv bussen från stan till jobbet. Kom i tid! Det ni. Gårkvällen spenderades med min Fancie, vi myste hemma hos mig. Vid halv 11 drog hon sig hemåt, då firrade jag hit Hannah istället. Hon sov över, hästemysigt! Vi kollade på film tills halv 3 , sen var det dags att sova. Idag har jag jobbat. Sofia hämtade mig från jobbet så käkade vi mat och drog sedan hem till mig. Lovisa joinade oss oxå :) Nu ligger jag i soffan och kollar reprisen av Paradise Hotel. Sen äre time to get some sleep! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0