Baby you're a challenge, lets explore your talent


Ledig igår och idag, hur underbart? Igår drog jag till stan och mötte upp Lovisa & Sofia för en lunch på Meze, ett nytt ställe i stan som har "medelhavsmat" eller något. Efter det körde sofia hem mig och så kom mamma, syster och alessandro på besök. När de drog sig hemåt så myste jag bara hemma. Sen vid 9 tiden mötte jag Carro, vi myste hemma hos henne hela kvällen! Vi hade massor att prata om det blev hemgång strax efter 12, tur att vi bor nära. Hannah kom över för att sova över, stackarn hade grannar som spelade hög musik så det inte gick att sova. Men inte mig emot, älskar sällskap! Vaknade vid 11 imorses, låg och degade framför soffan i stort sett hela dagen. Vid 5 ringde sis oh ville ha med mig till Överby, of course ställde jag upp. På vägen hem hämtade vi upp Lill-ida och vi drog hem till mig. Så vi har myst framför idol och tjötat hela kvällen, nu har hon dock dratt sig hemåt och jag ligger här helt ensam. Ska väl gå och lägga mig snart, jobb 12-16 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0