You make me wanna say oh my gosh



Hey. Vet att jag lovade uppdatering igår, men jag åkte ut till Torp med Carro och Ida istället. Blev en del shopping där oxå - 2 klänningar, 2 linnen, 2 bh:ar, armband och ringar. Herre vad jag har shoppat denna månaden, men det e det som får mig att bli glad!:) Hihi. Så nu har jag massor med nytt till resan och sommaren överhuvudtaget. Efter vi hade varit på torp drog jag och Ida t stan en sväng och kikade, köpte en present till Lucas som fyllde 1 häromdan. Efter det drog vi oss till Strandgatan med Fanny, där nere mötte vi även upp Lovisa och Elin. Fast de stannade inte så länge. När det började bli för kallt drog jag Ida och Fanny hem till mig. Köpte massa gott och kiakde på tv, blev mest massa prat. Vid halv 2 de sig hemåt! Nu har jag precis duschat, ska göra mig klar för att dra till jobbet klockan 1. Ikväll blire säkert fest! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0