With you beside me I no longer fear

Godkväll mina vänner. Blev inget bloggande igår! Sorry för det.. Hade en ledig dag helt enkelt, då blev det inte så mycket dator heller. För det första städade jag mitt rum. Sen mötte jag Fanny för en kopp té på Strandgatan. Mycket mysigt.. Vid 7 drog jag mig hemåt och lite senare dök Sofia upp. Vi kikade på Desperate housewives och pratade massor. När hon drog sig hemåt drog jag mig över till David! Myste lite innan vi somnade. Gick hem vid 10 imorses och gjorde mig iordning för jobbet. Började klockan 12, var en hel del att göra idag - dock inte mycket kunder , SKÖNT. Vid halv 8 tog jag & Sandra bussen hem. Sen dess har jag bara varit hemma och degat, har sjukt ont i huvudet. Suttit och kikat på massa hemsidor efter möbler. Är så sjukt äckligt sugen på att flytta hemifrån så det finns inte. Det enda jag går runt och tänker på är hur min lägenhet skulle se ut. Åh! Men vem vet, i höst kanske? Om jag får bestämma iallafall. Men vi får se! Nu tänkte jag nog hoppa in i duschen, sen måla naglarna och allt som hör till. Imorgon blire jobb 12-16!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0