This is the rythm of the night


Hello.. Sitter här och njuter av lite 90 tals musik, därav rubriken. Har precis kommit hem från jobbet, började två och fick skjuts hem av David nu. Alldeles strax kommer Sofia hit och myser framför Dating in the dark & Desperate Housewives med mig. Lite om gårdagen: Mötte upp Lovisa, Sofia och Ida för att gå till Strandgatan. Där satt vi en lång stund, åt tacotallrik och herre vad god den är. Efter vi hade varit där, drog vi oss hem till Lollo. Jag gick hem vid halv 9 tiden. På vägen bestämde jag möte med Lill-ida, tjötade lite innan jag drog mig hemåt. Gick hem till David lite senare, blev lite mys framför tven och massage! 
Nu ska jag byta om för att möta upp Sofia, vi hörs imorgon. Pussar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0