The morning after dark

Herre, idag är jag bakis! Ska berätta lite om gårdagen tänkte jag..
Jag, Lovisa & Malin(syster) tog tåget till Göteborg vid 3 tiden. Gick en sväng på stan och köpte bla en blomma till Isa(syster). Vid 5 tiden tog vi bussen bort t Kallebäck där min syster & hennes kille bor. Gjorde oss iordning och sen började det droppa in folk vid 6 tiden. Grillade, drack och tjötade hela kvällen, tills 1 tiden då taxin hämtade upp oss för att åka till Park Lane. Väl där inne vart både jag och Lovisa besvikna så kvällen blev inte alls långvarig, vi bestämde oss för att lämna stället och istället ta bussen till Trollhättan igen. Tanken var att vi skulle sova över hos min syster men det kändes goare att åka hem på natten! Mötte upp D när jag var framme vid halv 4, gick o la oss direkt. Imorses sov vi ut, kikade på tv och myste massor. Nu är jag hemma och bara chillar, helt sjukt vad trött man kan bli av att festa 2 dagar i rad. Nu får det bli lugnt framöver tycker jag, men vi vet ju att det aldrig funkar att säga så men försöka kan man ju alltid göra. Väntar på Sofia, hon ska nog komma hit om en stund och kika på bla. Gossip Girl med mig..

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0