Sunday morning


God morgon, God morgon! Sitter här och chillar järnet. Vilken häste-bra kväll jag hade igår!

Drog mig till jobbet vid 1 tiden igår, när jag kom dit så var det strömavbrott. Haha, det hade tydligen varit det sen morgonen när de öppnade. Så det var bara några lampor tända men kassorna fungerade galant, det var ganska mysigt enligt mig! Men sen ballade det änna ur när kassorna dog och hela butiken släcktes. Men what to do? Vi hade världens kö så det var bara för alla att hänga undan det de ville ha så fick de komma tillbaka om en stund. Sen gick systemet igång igen, men någon musik fick vi inte igång på hela dan. GATT! Vid 5 kom David och hämtade mig på jobbet, vi drog hem till honom en stund och myste massor. Sen hoppade han in i duschen och jag drog mig hemåt för att göra mig klar för fest. Lovisa dök upp vid 8 tiden, vi satte oss på min balkong i solen och chillade med en cider. Vid 10 tiden drog jag Estelle Lovisa och Fanny bort till Villa Stranna. Väl där så blev det mest chill på terassen och massa tjöt med nya människor! Vid 2 drog jag och Fanny bort till Sibylla för att käka. Vid 3 tiden kom David till Sibylla och vi tog sällskap hem till honom. Så där har jag spenderat min morgon, tittat på tv, lite kill på ryggen och massa prat. Kom alldeles nyss hem, idag är det ju mors dag så hela familjen skulle kommit hem. Men det sket sig för att min systerson blev sjuk. Så det e bara jag och min mor! Hon fick en jättefin tunika av mig och senare ska vi nog äta middag ihop. Ikväll ska jag förmodligen hjälpa David att packa inför flytten, han flyttar nämligen på tisdag och har inte ens börjat packa. Herre! Jaja, men med mig som hjälp så går allting fort, hehe.

Klemklem♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0