Strandgatan



Sorry dudes för dålig upd. men det blev en lång dag igår! Drog mig till jobbet vid 12, slutade vid 4. Tog bussen hem, duschade och gjorde mig iordning. Vid halv 8 mötte jag upp Fanny utanför mig, vi drog oss ner till Strandgatan. Efter nån timme dök de andra tjejerna upp (Sofia,Ida,Lillida och Lovisa). Tjejerna drack öl och cider för fullt, medans jag nöjde mig med ramlösa. Herre vad duktig jag kände mig! Och det känns gatt idag kan jag lova, ingen bakfylla här inte. Efter att vi suttit på Strandgatan tills halv 12 ungefär drog jag Lillida Fanny och Ida på fest i Lextorp. Oh my gosh är det enda jag har att säga angående den lilla stunden vi var där. Det märks att man har blivit några år äldre! Hannah hämtade upp oss i Lextorp vid 1 and i'm never going back there! Haha. Drog mig hem till David, pratade lite innan vi somnade. Nu är jag hemma och ska väl bara ligga och ta det lugnt idag, söndag=vilodag. Hörs kanske senare! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEVER!!!!!!!

2010-05-23 @ 21:15:35
URL: http://idamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0