Saturday night


Morsning korsning! Såhär såg jag ut igår, dock bytte jag ut jeansjackan mot en puderrosa sidenjacka, very nice. Blev en väldigt lyckad kväll! Först drog jag hem till Sara vid 8 tiden, drack lite vin och tjötade. Fanny och Lovisa dök även upp. Vid 10 drog vi oss på fest hos en Richard. Där var det fullsmockat med folk, herre! Där stannade vi väl i ngn timme eller så, sen drog vi oss bort till Lipz - jag Sara och Elin. Vid halv 2 bestämde vi oss för att dra till Sibylla, där mötte vi upp Fanny och Lovisa som hade sutitt där i 2 timmar medans vi hade dansat loss på lipz. Hähä. Vid 3 drog jag mig hem till David, han var ju dock inte hemma. Men det var gatt att få vakna upp utan en tjötande mor. David kom väl hem vid 2 eller så, och vi tjötade lite innan han drog sig iväg på match och jag drog mig hemåt. Nu ska jag dö lite och sen hoppa in i duschen. Ikväll blire mys & film med den bästa ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0