party


Hey! Klockan är halv 8 och jag e redan klar för fest. Var klar för redan en timme sedan, vad hände? Haha. Hade inget att göra så gjorde mig iordning. Men har lite beslutsångest över vad jag ska ha på mig. Men det löser sig! Dagen på jobbet var bra. Blev inte alls den outfiten som jag skrev i inlägget nedan, för när jag kom till jobbet hade Emelie bestämt att alla skulle ha leopard på sig. Så det blev en oversize leopard tshirt. Mycket nice, vi var som en enda stor leopardfamilj på jobbet idag & vi sålde 15 sådana tshirtar. NICE! Kom hem vid halv 5, åt tacos med mor och nu sitter jag och inväntar Elin. Vi ska till Lipz ikväll, kommer nog bli trevligt! behöver dansa av mig lite tror ja.. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Emelie Berg

jasså söta lilla en liten utgång alltså.... du e jätte fin i Din malin tunika ju.... =) å Tomas Sabo har åkt på handleden ser jag...... så söt så... ha de så roligt ikväll å dansa lite för mig me så e du snäll.... puss o kram å tack för idag....

2010-05-13 @ 20:04:22
Postat av: cammie

så söt =)

2010-05-13 @ 20:35:33
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack Emelie :) Vad söt du är. Tack själv, alltid lika kul att jobba med dig och ulla!

2010-05-14 @ 14:37:37
URL: http://eemsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0