Oh my gosh



Ledig idag! Gud vad gatt. Vaknade hemma hos D vid 12 tiden, gjorde mig iordning och mötte upp Sofia vid 2 tiden. Vi drog oss till Strandgatan för en kopp té, satt där i nån timme - underbara sol! Sen kikade vi en sväng på stan. Sen dess har jag bara varit hemma och städat i min garderob. HERRE! Har ju sjukt mycket kläder.. Men nu är det rensat iallafall och det slutade med en STOR säck som är helt full. Känns gatt! Nu måste jag bara shoppa in alla sommarkläder, fast dom har jag dock ingen plats för men det löser vi ;) Vet inte riktigt vad som sker ikväll men lugnt blire nog, börjar klockan 9 imorgon. Så det gäller att lösa outfiten ikväll, för imorgonbitti lär jag inte orka det. PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0