Marabou Summer night




I brist på något att göra så har jag suttit och gjort den här fina skapelse på Marabou's hemsida. Nice huh? Jag hade iallafall velat ha en sån. Man kan rösta på mig på facebook, så gör det! Igår kväll vid halv 9 hämtade David upp mig och jag följde med honom till Donken, sen drog vi en sväng till Maxi för att handla lite. Åkte sedan hem till honom för att mysa framför fucking åmål. Baah, vad den är bra! Drog mig hem idag vid 12 tiden.. Gjorde mig iordning och drog till jobbet. Sjukt vilket lugn dag, men jag gillar de dagarna. Då hinner man med det som ska göras och man kan hjälpa alla kunder i lugn och ro ute på golvet + att man slipper att komma hem så sent. Tror att alla kunderna var ute ur butiken strax efter 7 idag, REKORD. Annars brukar de stanna till 10 - 15 över , inte nice. Fick skjuts hem av Emelie, sen dess har jag bara chillat. Är ledig imorgon, ska bli riktigt skönt. Dock har jag inga planer alls men det kan vara gatt det med. Ska kila över till David strax, hörs imorgon eller så. Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0