Jag bara älskar såna här dagar

Okej, jag är sjuk.. Då är det klart att man spenderar sina dagar inomhus och helst ensam för att inte smitta någon. Men idag har jag inte haft det tråkigt, utan det har varit riktigt skönt att bara vara inne alldeles ensam, även fast tjejerna hade spa-kväll hemma hos Lill-ida idag. Kändes väl surt att säga nej först men e man sjuk så är man. Har precis tagit mig en lång dusch - rakat benen, smörjt in mig med en god bodylotion, sitter med en ansiktsmask i facet och har precis målat naglarna. HUR UNDERBART! Bara lite jobbigt att jag inte ens kan sitta med morgonrocken på för att jag svettas till döds! Baah. Nu ska jag torka håret! Hörs imorgon kompisar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0