I can make your bed rock


Hello dudes! Är hemma efter en aaaaawesome kväll med mina damer hemma hos Carolina. Som sagt fyllde hon år idag. Jag mötte upp Lovisa vid 5 tiden för att köpa present till lilla Lina, blev en väska från Gina och 2 kokböcker. Damen har ju planer på att flytta hemifrån i höst eller så, och då är det ju perfekt med kokböcker. Vid 7 drog vi oss till kalaset, där bjöds det på tacos! Gatt. Efter det spelade vi " Galen panna", farao vad kul det spelet är. På mina lappar stod det "Pikatchu"(stavning) och " Akuten". Knäckte det tillslut och hamnade på 3dje plats. Vid kvart i 12 började alla bli trötta så då drog vi oss hemåt. Tog sällskap med Ida & Sara, och nu sitter jag här. Väntar på att Fancy och Per ska komma utanför så vi kan ta en cigg.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0