Give me summer


Idag har jag inhandlat årets första bikini ( ska snart inhandla den andra på jobbet, en svart med blommor - helt ljuvlig). Känns lite gatt måste jag säga! Smsade Julia direkt efter och berättade hur ÄNNU mer peppad jag är inför resan, om det ens går? Herre vad jag längtar. Komma bort härifrån och åka till värmen. Mmmmh.. Dagen har jag spenderat på jobbet 09.00-17.00, gick runt och strosade lite på Överby i väntan på David. Hittade bla denna söta bikini. Mycket finare på måste jag säga, vänta bara tills brännan börja ta sig så ska vi se.. David körde mig till stan och där mötte jag upp Lill-Ida, Ida och Lovisa. Vi gick hem t Lovisa en sväng och insåg snabbt att dvd:n inte fungerade så vi drog oss hem t Lill-ida istället. Blev " A perfect getaway", riktigt bra film - rekommenderas! Nu har jag precis kommit hem och ska väl strax hoppa i sängs. Är jättetrött! Imorgon väntas jobb 12-16..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0