Girl you know i'm loving your, loving your style


Här har ni en brud med stil. Är helt fast i hennes blogg och dog lite varje gång hon visade upp en snygg & somrig outfit när hon befann sig i Rom. Man kunde inget annat än att längta efter sommaren. Inspiration till tusen! Nu såhär efter jobbet utan någoting att göra har jag suttit och skrivit ner massa snygga outfits till sommaren och Cypern. Det är inte långt kvar nu mina vänner, 4 veckor för att vara exakt. Nästa vecka åker jag till Göteborg och inhandlar massa sommarkläder! I'm high on life!!


Kommentarer
Postat av: carro

den bustiern har jag, wihow!

och hon är vacker :).

2010-05-17 @ 21:36:05
URL: http://citrus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0