Do you get, do you get a little kick out of being small-minded?


Hello people! Sitter och degar framför datorn. SJUKT trött idag! Blev inte alls en nykter kväll igår, men inte galen heller. Vid 7 hämtade Ida och Oskar upp mig & vi åkte till Sandra i Grästorp. Där var det massa andra och vi förfestade och tjötade. Vid 9 tiden drog vi oss till Stora Levene som var cirka 1 mil bort. De bodde i ett jättefint och stort hus mitt ute i ingenstans och det var sjukt mycket folk. Dansgolv hade de i ett rum så det var chill! Blev dock ingen lång kväll för våran del, utan vi drog oss hem redan vid 12. Då blev det nattamat på donken! Sen åkte jag hem till David och kikade på Fucking Åmål. Sen somnade jag och vaknade vid halv 4 av en full David som var jätteglad. Vid halv 11 drog jag mig hem imorses för att göra mig klar till jobbet, fick skjuts ut och nu har jag precis kommit hem. Ska lägga mig framför teven och dö lite nu, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0