Det är så synd om mig

Hehe, jag är en riktig tönt när jag är sjuk. Vill att varenda en ska tycka synd om mig. Ne men iallafall David och Mamma.. Och det är bara de som säger att jag inte alls e sjuk och att det nog går över snart. Baaaah, ta hand om mig (dogface). Men nähä, man får visst ta hand om sig själv idag. Vaknade helt kallsvettig hemma hos D imorses, öppnade fönstret och försökte få lite luft. Drog mig hem vid 12 och har sen dess bara legat i sängen och druckit apelsinjuice, det enda jag får ner just idag. Får väl se om jag kan trycka i mig lite middag sen, mamma kommer säkert att försöka locka med något gott. Hehe, nä jag får väl återgå till sängen , det är väl det enda sättet för att bli frisk. Puss på er kompisar!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hej! intresserad av mode? kolla i så fall in min blogg, då är den nog något för dig! kramkram

2010-05-20 @ 16:14:31
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0