Damn i'm tired



Pix: Sunny Beach 2007

Gick över till David igår kväll, kan inte sova själv längre. Det bästa jag vet är närhet! Låg och pratade en stund i mörkret innan det var dags att sova. Vaknade imorses och var helt död. Tror jag har feber... Förkyld är jag oxå! Helvete vad tråkigt. Chefen frågade om jag ville jobba, men tackade nej idag. Herre, kändes segt men vill inte gå runt på jobbet och vara sjuk. Framförallt vill jag inte smitta mina arbetskamrater. Hoppas det försvinner snart! Ska lägga mig i soffan och kika på tv nu.. Ska nog gå över till min far sen oxå, de flyttar till Göteborg efter sommaren och jag har massa saker där som jag måste kolla igenom om jag vill ha. Herre, vilket tråkigt inlägg. Idag är jag verkligen inte high on life! Får väl peppa mig själv med lite planer som jag har de kommande veckorna:

Tisdag: shoppingdag i Göteborg med syrran
Fredag: åker jag förmodligen till Ullared med tjejerna.
Måndag: Fixa håret hos Natta i Lidköping. Efter det är det bara 2 veckor kvar tills jag och Julia åker till Cypern. OKEJ, nu känner jag mig lite piggare! Waah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0