What is somebody like you doin' in a place like this?


Hey bitches.. Dåligt med bloggande det senaste ju? Sorry. I söndags var det dagen jag längtat efter en hel vecka och visst blev kvällen mysig! Igår vaknade jag upp hos D vid 11 tiden, gjorde mig iordning och träffade Ida & Lovisa på stan vid halv 3. Vi kikade runt på stan och bestämde oss sedan för att ta en fika/lunch på Mejeriet, gör mysigt ställe verkligen - älskar det! Där satt vi i cirka 3 timmar, vi tjejer har nämligen alltid så mycket att prata om. Haha! Sen drog vi oss hem till Ida och myste framför tven, tills D kom och hämtade upp mig och vi åkte hem t honom för att mysa. Kikade på Boston Tea Party, det är ju så sjukt bra verkligen. Vid halv 1 tror jag vi gick och la oss. Idag har jag inte gjort mycket alls. Varit snäll och städat i Davids lägenhet. Hade ju städat i söndags innan han kom hem, men så fort han kom hem med alla saker från Sälen så såg det lika förjävligt ut igen. Så nu är det fresh and clean! Nu har jag precis duschat, inga planer för kvällen utan det blir nog bara lugnt här hemma framför Dating In The Dark och Desperate Housewives.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den bilden va ju snygg har jag hört :P

2010-03-17 @ 09:41:37
URL: http://idamartinsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Riktigt snyggt märkte jag!

2010-03-17 @ 16:31:53
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0