What a feeling


Sorry för dålig uppdatering idag! Egentligen har jag väl haft tid till det men ingen ork dock. Sov hemma hos David as usual. Vi sov ut ihop idag, vilket var underbart. Vid ett gjorde jag mig iordning för att möta upp Lill-ida och Lovisa. Vi tog en runda på stan, fick med mig en fondation(som var grymt bra). Sen tog vi oss en Panini i Odéncafét. Ida följde med mig hem en stund och tjötade. Vid halv 9 mötte jag upp Fancie utanför mig. Vi drog t hemmakväll för att köpa lite godis. Sen hem till Per's lägenhet som börjar bli the new place. I like! Urmysig lägenhet. Vid 11 drog jag mig hem till David. Vi myste lite och kramades massor. Sen somnade vi i varandras famn och jag spinner som en katt bara av att tänka på det. Men nu har han åkt till Sälen med sina grabbar. Därav så mycket mys förstår ni. Nu har jag precis kommit hem, eftersom han tog med sig täcket så kunde jag inte sova kvar där. Men ska ta med mig täcke dit någon dag så jag kan sova där när jag vill, tycker hans lägenhet är mycket skönare att vara i än här hemma. Nog om det! Tror att det är dags att gå och lägga sig, inte för att jag är trött men för att klockan är alldeles för mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0