Vimmel


Okej, inte den snyggaste vimmel-bilden, men vem bryr sig;) Kul hade jag! Jag & Lovisa träffades vid 9, visste inte riktigt om vi skulle gå ut eller inte. Utan vi gick hem t D's lägenhet och chillade där. Tog en bärs eller två. Vid 11 kände vi att vi ville gå ut! Så visst gjorde vi det. Mötte Fanny och Ronja där inne! Spenderade min natt med Fancie, hade grymt kul inne i Cowboybaren. Älskart! Vi tog sällskap hem vid halv 2. Vaknade för cirka en timme sen och har nyss kommit hem. Ska göra mig iordning och äta lunch för att sedan dra mig till Överby för lite work, 14-19!


Kommentarer
Postat av: Estelle

haha det var fan inte det vackraste..

2010-03-19 @ 22:24:21
URL: http://elletse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0