Vilken jävla bra kväll


Grym kväll !! Hade nog inte kunnat bli bättre. När jag och Ida gick in så möttes vi av Paradisehotel deltagarna. Fick varsin kylbag som de var tvungen att dela ut. Kramade dom & hängde sedan in jackorna. Det var sjukt lite folk så vi gick fram och pratade med dom i typ 10 minuter. De var hur trevliga som helst! Senare fick vi komma upp på Vip-hyllan oxå, lite coolt. Det var väl Catja vi fick mest kontakt med, hur GO tjej som helst. Tog en massa bilder med hennes kamera så hoppas på att få dom på något sätt. Hon skulle tydligen lägga upp nån på hennes blogg, hemskt! För jag är inte så jävla säker på att dom är speciellt snygga och hur många läsare har hon inte. Vid halv 2 kramade vi allihopa hejdå och gick. När man har som roligast är då man ska gå! Tror att Ida är minst lika nöjd med kvällen som jag är. Fick mig en puss på kinden av Cimon, då var jag nöjd;) Haha. Drog mig hem till David och sov. Och där har jag spenderat hela min dag, SJUKT bakis är jag. Har legat och kollat på The Hills hela tiden. Underbart! Nu har jag precis lagat chicken fajitas och ska gå och äta det med mami!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0