Sunday


Hello sunshines! Känns som att jag är bakis idag. Men det är jag ju verkligen inte! Igår tog jag det lugnt. Jobbade från 12-16 och sen mötte jag Sofia och Alexandra vid halv 7 så följde dom med upp hit en stund. Sen mötte jag upp lill-ida och vi gick till Strandgatan. Jag åt nachos och tog en cider, helvete vad gott! Sen drog vi hem till mig och chillade tills 11 tiden. Sen drog hon sig hemåt! Fancie ringde mig vid 12 o frågade om jag var sugen på en promenix, så sure.. Vi gick bort mot meza där det var sjukt mycket folk, glad att jag inte var där - pallante sånt. Pratade lite med Max och tog en cigg med honom, sen gick vi runt stan lite och slutligen mötte vi upp Carro och Elin som satt på Sibylla och käkade. Vid 1 var jag hemma hos Dejv och väntade på att sötnosen skulle dyka upp. För ovanligheternas skull så var han faktiskt hemma precis efter två. Hade gjort mackor åt honom, så snäll som jag är! Helvete vad full han var, skitkul. Fast vissa smällar fick jag ta, han vill alltid skojbråka när han e full och fattar inte hur ont det gör. Så idag har jag ont på massa ställen. Men kul var det! Vi vaknade väl vid 1 tiden idag, drog oss framför tven för att sedan inse att det inte finns ngn frukost hemma. Så vi drog oss bort till Matmor och handlade allt gott man kan tänka sig! Sen hem igen. Vid 4 skulle han iväg på match och jag drog mig hemåt och här sitter jag! Tror jag ska möta Sofia och Lovisa om en stund, blir en fika på Strandis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0