So its up to you and its up to me, That we meet in the middle way



Jobbat idag, 12-19 var det som gällde. Helvete vilken dag! Vart riktigt bra i början. Tog lunch vid 3 tiden och när jag kommer tillbaka börjar draaamat kan jag lova. Orkar ju inte berätta allt såklart, men det började med att vi tog fast en snattare. Sen kommer hennes kompis in och vill prata med henne, men icke! Vakten inser att hon oxå har snattat och har snott med sig saker från massa butiker. PUCKO som går in i butiken igen när hon redan har varit ute ur butiken med alla grejer. Men iaf, tjejen blir helt galen på vakten och de tjafsar en stund. Tillslut ligger hon på backen med vakten över sig och får handklovar för händerna. Men fortsätte skrika gjorde hon ändå, efter 1 timme så dyker polisen äntligen upp. Helt galen dag verkligen! Det är rätt jobbigt när det ligger en brud på golvet, krålar och skriker som en nykläckt krokodilunge  2 meter bort, samtidigt som jag ska stå i kassan och behålla lugnet och vara trevlig mot alla kunder. Åh herre, men jag löste det, hur skakig jag än var. Nu har jag nyss kommit hem. Och vet ni mina vänner, ikväll ska jag inte på Lipzor. Jag förstår att ni är förvånade. Men det blir partaj i helgen istället, Fancie fyller äntligen 18 vårar och det ska bli GRYMT! Ikväll ska jag slappa, njuta av tystnaden i mitt rum, det kan behövas efter dagen. Lite Criminal Minds får det nog bli på köpet!

Imorgon är det jobb som gäller igen, 12-19.
Föresten, snaajsig ring jag har köpt mig va? Älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0