Onsdag

Onsdag, känns det inte som det var det nyss? Hmm. Jaja, jag är SJUK som ett djur. Förkyld och har huvudvärk så jag snart dör. Meen, det hindrar inte mig från att gå till jobbet. Cashen behövs! Igår hade jag en mysig dag med Lovisa. Mötte upp henne vid 3 tiden så gick vi till Singbar och käkade thai-buffe. Vi åt tills båda dog och sen gick vi till stan en sväng. Hängde undan ett par jeans på jobbet och en bikini på Åhlens. Efter det följde jag med henne till Högskolan för att hon skulle plugga. Jag fick sitta vid datorn så länge, myspys. Jag & Lovisa är lite insatta på att dra till Thailand nästa vinter. Hade varit riktigt gött! En månad funderar vi på, bara jag och hon. Hihi ♥ Men först måste kvinnan skaffa sig ett jobb så hon kan spara pengar! Och jag måste få tummen ur och börja spara. Är ju himla kass på det, föredrar ju shopping istället. Vet ni vad jag sofia lovisa och ida ska göra på söndag då? Neh, vi ska till Göteborg och gå på Bingolotto. Det gillar ni va? Hoppas dock inte att jag kommer med i tv, det vore ju hemskt. Nej, nu ska jag fixa mig och sen ta bussen ut till jobbet.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0