My day



Åh herre vad trött jag är nu!
Igår tog jag bussen till Lidköping vid kvart i 1. Kikade runt lite på stan, fick med mig en tunika! Vid 3 drog jag mig bort till HairDesign för att klippa och färga håret hos Natta. Avfärgade håret, tonade utväxten och sen slingade på det. Sen klippte hon topparna + lite uppklippt. Kan se lite orange ut i vissa ljus, men jag gillar det! Lite annorlunda och som Natta säger, ingen kan få samma hårfärg som mig;) Den ni. Jag är unik! Haha. Ska slinga mer sen men just nu måste nog håret vila lite från sånt. FEM timmar tog allt att göra. Tror ni jag var död sen när vi åkte hem eller? David hämtade upp mig i G-torp strax före halv 9. Skyndade mig hem för att göra mig klar för kvällen. Alla flickorna dök upp vid halv 10. Drog oss bort t Lipzor vid 12 tiden, men det var dock för sent. Världens längsta kö! Efter en halvtimme i kön bestämde jag och Lovisa oss för att dra, jag var sjukt kissenödig. Så vi drog och käkade med några istället. Sen ramlade jag in hos D!

Sov ut till 11 tiden idag, trött som ett rådjur. Drog mig hem och träffade Elin. Vid 2 drog jag mig till jobbet, så jag är precis hemkommen därifrån. Bra dag, men något seg, fanns nämligen inte så mycket att göra där. På rasten idag gick jag iväg och köpte lite hårprodukter, KUL! Måste verkligen ta hand om håret nu för att få det att bli långt. Köpte en värmeskyddande glansspray som luktar cider! Mumma. Fick även med mig ett hårspray. Allt köpte jag inne i den nya frisörsalongen i odén! Nu ska jag kika lite på tv innan jag drar mig bort till D och leker med honom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0