Lovely

Vaknade vid 10 tiden, hoppade in i duschen och gjorde mig klar för att gå till jobbet. Idag var det bara jag och Emelie som jobbade så det var trevligt. Eller vi hade ju våra praktikanter oxå men de räknas inte riktigt. När jag slutade vid 6 drog jag ner till Åhlens och köpte mig en hårinpackning. Sen gick jag hem och åt middag! Sen vilade jag lite innan Carro kom hit. Vi kikade på Dating in the dark som är mitt favoritprogram just nu! Efter det blev det såklart Desperate housewives. Tjötade lite sen drog hon sig hemåt! Mysig kväll ♥ Nu sitter jag här och ska väl alldeles strax hoppa i sängs. Imorgon är det jobb igen, 14-19. Imorgon är det Julia jag ska jobba med, wie!


Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0