It's gonna happen when it's supposed to happen


Jävligt seg dag.. Vaknade vid 9 tiden, har sjuka sömnsvårigheter inatt. Så går det när man vänjer sig att sova bredvid någon varje natt, helvete. Gick iaf upp så tidigt och STOR-städade hela lägenheten. Var klar vid 12 nångång. Chillade i stort sett hela dagen, tills jag och Hannah bestämde oss för att ta en fika på Strandgatan vid 6 tiden. Sen drog vi och köpte massa gott och gick hem till mig för att se Gossip Girl. Vid 8 drog hon sig hemåt och nu sitter jag här och chillar järnet. Ska väl lägga mig ganska tidigt idag! Imorgon ska jag träffa Hannah för en fika, skulle tro att Lollo joinar. Sen ska jag träffa Älin! Nicebajs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad tjäj hörru!

2010-03-08 @ 12:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0