Imma be makin' all them deals you wanna do


Hemma från jobbet! Eller jag har väl hunnit göra lite till men förs nu sitter jag här. Dagen har varit okej, trött och sleten men. E ganska glad, har fått reda på att jag har vikariat fram tills efter sommarn (sen får vi se) förhoppningsvis blir det längre. Jätteskönt att veta att man har pengar så man kan spara och åka utomlands i sommar! Sen börja spara för att kunna flytta hemifrån. Love it! Ska nog lägga mig framför tven, kom precis på att jag missade DH, helvete! Vi hörs imorgon. Men först blir det jobb 12-19, så vi hörs efter det..


Kommentarer
Postat av: Matilda

Dh visade inte igår (: Så du kan vara lugn nu hihi.

2010-03-31 @ 19:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0