Dagen efter


Åh herre, idag är jag så jävla trött. Gårdagen spenderades hemma hos Fanny, vi åt smörgåstårta och efter det kladdkaka med grädde. GOTT! Efter det satt vi o tjöta och drack, lite melodifestival blev det med tyvärr. Pallar inte det, tur att det är slut nu! Men Anna Bergendahl vann iaf, det var bara jag och lovisa som var lyckliga över det. Hehe. Vid halv 12 drog vi oss ut, blev Meza denna kväll. Blev en ganska kort kväll på krogen eftersom vi var sugna på donken istället! Elin var nykter och körde oss dit. Efter det åkte jag hem, pratade lite i telefon innan jag somnade. Nu har jag precis vaknat, är sjukt död idag. Om 2 timmar ska jag iväg på 3 års kalas, kul? Neeej. Men det e ett bra sätt att fördriva tiden iaf, för jag vill att det ska bli kväll. Ska hem till Davids lägenhet och greja lite innan han kommer hem! Vad jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0