But when I become a star we'll be living so large


Hur underbar dag? Mötte upp Lovisa och Hannah vid 1 tiden utanför mig, så åkte vi ut till Överby. Fick köpt ett nagellack och ett par örhängen. Sen tog vi oss en fika på Espressohouse, eller ska jag säga EXPRESSOHOUSE. Hmm, svårt att förklara men vi är sugna på en parodi av "Glamourama", våran hade hetat "Bonnerama". Hade lätt blivit en succé tror jag, folk hade känt igen sig i oss och skrattat. Vi började asgarva när vi kom på idén, för det var när Hannah frågade om vi ville följa med och jaga höns imorgon. Så istället för att planera nästa modevisning så sitter vi och pratar om sånt. Nej, jag ska inte jaga höns! Jag tänker inte vara medhjälp till något jävla höns-mord. Efter vi hade varit på Överby drog vi oss till Ö.B , återigen kom "Bonnerama" skämtet tillbaka, istället för att shoppa loss på NK så går vi till Överskottsbolaget. Haha, nä det är inte så att vi brukar hänga där men Lovisa var ute efter något sorts sitt-underlag som hon ska ha när hon ska köa på en konsert hon ska på i Stockholm nu i veckan. När vi hade varit där släppte Hannah av oss utanför mig, efter en stund dök Elin upp. Vi tjötade lite och vid 7 mötte vi upp Ida, Jennifer och Fanny utanför för att gå till Strandgatan och käka. Det blev en natcho tallrik för min del. Det var väl tänkt att vi skulle diskutera Hultsfredsfestivalen, men det blev inte mycket snack om det förutom att vi ska boka den 25te. Efter mycket snack och skratt så drog vi oss hem tilll mig för att kika på Hollywood fruarna! Så nu har alla precis gått hem och min mor har precis kommit hem. Känns lite skönt att hon är hemma igen, hatar att vara ensam. Speciellt nu när mr D är i Sälen! Har precis pratat med honom i telefon och måste medge att jag saknar honom redan. Herre! Nu ska jag iaf göra mig iordning för sängen, är jättetrött. Imorgon är det jobb som gäller, 12-18!


Kommentarer
Postat av: hannah

MEN din mupp tog du den fula bilden nu.. HMMMMMM Bonnorama here we come :) se till o få lollo o klippa in oss i trailern :)

2010-03-13 @ 01:43:01
URL: http://honeeyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0