10.27

Hey.. Precis vaknat! Är hur trött som helst. Men ska hoppa in i duschen och sen dra mig till jobbet. 12 till 4 idag, perfekt tid och jag ska bara stå i kassan idag så då kommer tiden gå ap-fort. Gårdagen spenderade jag oxå på jobbet, började 12 och gick till stängning, sen fick jag skjuts av Emelie hem. Drog mig hem till David, myste lite. Var egentligen meningen att han skulle gå ut senare men det blev en mysig hemmakväll istället. Vid 12 följde han mig hem. Så inatt har jag sovit hemma! Tänkte jag kanske skulle lägga upp vad jag har shoppat denna veckan. Det har bara blivit på Gina, eftersom jag måste ha Gina-kläder när jag jobbar och det blir ju en hel del jobb nu. Nä, nu får jag hoppa in i duschen. Hörs senare tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0