Sunshine



Hej allihopa! Hemma efter en lång dag..
Igår mötte jag upp tjejerna nere vid Strandgatan direkt efter jobbet. Min söta ida som jag inte träffat på 2 veckor var där! Fin och brun efter att ha varit i Rhodos i en vecka. Satt där hela kvällen med IdaM, IdaW, Lovisa, Hannah och Linda. Sen drog sig alla men jag och IdaW stannade kvar tills stängning. Sen drog vi hem till mig för att visa lite nya kläder jag hade köpt. Sorry att jag inte visat er men jag har faktiskt inhandlat 3 par byxor, en spetsbody, ett vanligt svart linne och kanske nått mer. Men har ju ingen kamera nu, så det blir inte så mycket bilder. Men jag funderar stort på att beställa hem en kamera imorgon, får väl se hur det blir med den saken. Efter vi hade varit här cyklade jag bort till David och sov där. Cyklade hem vid 10 imorses & gjorde mig klar för att möta Lill-Ida och ta hojjen till wörkiwörki som började klockan 12. Vid halv 8 var jag klar för dagen och trampade hemåt igen. Sen kom Sofia och hämtade mig och vi drog hem till henne och kikade på film. Precious blev det, har bara hört massa bra om den filmen men både jag och Sofia tyckte den var riktigt kass. Nu har jag nyss kommit hem, pratat i telefon en stund precis och är sjukt trött så det blir nog sängen för min del! Ska bara lösa morgondagens outfit. Fast imorgon har jag god tid på mig, börjar inte fören 2. Gud vad jag ska sova ut, herre vad gatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0