Summer


Heeeej! Gud vad jag älskar att vi har sommar nu.. Hoppas det håller i sig bara.
Herre vad trött jag är efter gårdagen. För det första jobbade jag mellan 9 och 4, sen åkte jag och grillade med mina polare. Sen gick jag över till David och hjälpte honom att städa hela lägenheten och vilken TID det tog. 2 jävla timmar men rent blev det. Sen åkte vi över till hans nya lya och plockade iordning för att sedan sova. Vaknade vid 10 imorses av att jag höll på att svettas ihjäl, lägenheten blir hur varm som helst + att det inte finns några persienner så solen lös in i hela rummet. BAAAAAH. Hoppade in i duschen och gjorde iordning lite i lägenheten, sen kilade jag över till sis som bor precis bakom. Solade lite på baksidan sen tog jag hojjen till stan. Gjorde mig iordning och åkte till jobbet, kändes som världens längsta dag... Men tillslut slog klockan 7 och vi stängde butiken. Åkte hem med Julia, hem och bytte kläder för att sedan möta upp Sofia. Drog Strandgatan en sväng, mycket härligt! Hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0