shulululu

Sitter och njuter med en god cider såhär efter jobbet. Njuter av livet och ser att det faktiskt bara är 3 hela dagar kvar tills vi åker, det ska bli så sjukt underbart. Jag & Julia pratar om resan typ varje dag, skönt att man har någon som är lika taggad. Håller på att fixa musik nu, vi har köpt oss en ipod högtalare som vi ska ha med oss, dock har ingen ipod men det är tur att man får låna Davids. Har börjat packa oxå, men inte alls mycket, packade bara ner sommargrejorna. Men sen insåg jag idag att jag ville packa upp lite av det, för ikväll ska jag trotsa lipz med shorts. Så imorgon får jag ta mig en hel-dag med bara packning, låter mycket kul.. Har jobbat idag, 2 till 7! Herre vad mycket det var att göra, jag stod i kassan och efter några timmar där är man fan i mig hjärndöd & det där härliga leendet börjar övergå till ett falskt leende istället, pallar inte. Tror jag behöver den här semestern! David hämtade mig efter jobbet och jag drog hem för att chilla.. Fanny kommer strax hit, blir en liten visit på Lipziz tonight. Är ju trots allt ledig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0